FAQ (odpowiedzi na pytania)

Konto i rejestracja

Nie, posiadanie konta w naszym sklepie nie jest konieczne. Użytkownik bez konta nie ma możliwość sprawdzania historii swoich zakupów oraz przy każdym zakupie musi wypełniać dane do zamówienia.
Najczęstszym powodem takiego stanu rzeczy jest błąd przy wpisaniu loginu lub hasła. W przypadku gdy użytkownik zapominał hasła może skorzystać z opcji „Nie pamiętasz hasła?”.
Tak, należy wejść w zakładkę moje konto, zalogować się i mamy dostęp do swoich danych, które możemy edytować.
Tak, można zdefiniować adres do dostawy inny niż adres do rozliczenia. Robimy to po zalogowaniu w zakładce „Moje konto” w sekcji „Adresy”.

Dostawa i płatoność

Status zamówienia można śledzić na swoim koncie w zakładce zamówienia. Gdy zamówienie zmieni swój status na bieżąco jest to aktualizowane w systemie.
Nie, posiadanie konta w naszym sklepie nie jest konieczne. Użytkownik bez konta nie ma możliwość sprawdzania historii swoich zakupów oraz przy każdym zakupie musi wypełniać dane do zamówienia.
Zamówienia realizujemy na bieżąco od poniedziałku do piątku. Zwykle paczka wychodzi od nas w przeciągu 24 godzin od zamówienia. Do tego czasu należy doliczyć czas transportu w zależności od wybranej metody dostawy.

Zakup i zamówienie

Status zamówienia można śledzić na swoim koncie w zakładce zamówienia. Gdy zamówienie zmieni swój status na bieżąco jest to aktualizowane w systemie.
Tak, zgodnie z ustawą konsument ma 14 dni na zwrot zakupionego towaru. Więcej szczegółów na ten temat znajduje się w zakładce „Zwrot i reklamacje”.
Po dodaniu produktów do koszyka, wystarczy przejść do zakładki „Zamówienie” lub poprzez „Koszyk” kliknąć przycisk „Przejdź do kasy”.